II Kongres Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej

Informacje


II Kongres Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej odbędzie się w dniach 30‑31 maja 2016 r. w Hotelu Boss*** zlokalizowanym w Warszawie, niespełna 19 km od centrum miasta. Obiekt znajduje się w niedalekiej odległości od stacji kolejowej (stacja PKP Miedzeszyn), co zapewnia dogodny dojazd z dworca Warszawa Śródmieście (lub Warszawa Wschodnia).

 

Hotel Boss położony jest wśród sosnowych lasów Mazowieckiego Parku Krajobrazowego. Posiada komfortowe pokoje, urządzone w wysokim standardzie aranżacji wnętrz, wyposażone w nowoczesne, duże telewizory z płaskim ekranem, telefon, bezpłatny Internet WiFi, jak również przestronne łazienki.

 

Hotel dysponuje klimatyzowanymi salami konferencyjnymi i szkoleniowymi, wyposażonymi w doskonałej jakości sprzęt. Od wielu lat personel hotelu organizuje konferencje, kongresy, seminaria, świadcząc obsługę na najwyższym poziomie.

 

Hotelowa restauracja specjalizuję się w daniach kuchni polskiej i europejskiej, racząc gości obfitymi śniadaniami, smacznymi obiadami i wykwintnymi kolacjami.

 

Podczas Kongresu uczestnicy mogą liczyć na profesjonalną obsługę wydarzenia, smaczne posiłki, wygodne noclegi i przyjemną atmosferę zapewnianą przez hotel oraz organizatora wydarzenia.

Koszt udziału


Zapisy na Kongres już ruszyły i będą trwały do wyczerpania limitu miejsc. Zachęcamy do wczesnej rejestracji w związku z aktualnie obowiązującymi rabatami oraz z dużym zainteresowaniem organizowanym przez nas Kongresem.

Liczba uczestników z jednej instytucji
Cena za udział w Kongresie
 
dla 1 uczestnika
 
dla min. 2 uczestników
 
dla 1 uczestnika bez noclegu
 
dla min. 2 uczestników bez noclegu
 
Cena za udział w I dniu Kongresu
 
Cena za udział w II dniu Kongresu
 
 

Dojazd


Rozkład odjazdów pociągów ze stacji Warszawa Miedzeszyn:
godz. 15:13
godz. 15:27
godz. 15:42


Adres:
Hotel Boss***
ul. Żwanowiecka 20
04-849 Warszawa

Dojazd do Hotelu Boss
Dojazd z Hotelu Boss na lotnisko
Dojazd z Hotelu Boss do Centrum Warszawy