Kolejna edycja konferencji „Liderzy Zarządzania Uczelnią LUMEN” odbędzie się w dniach 14 i 15 listopada 2016 r. w Courtyard by Marriott Airport Hotel w Warszawie.
W tym roku Konferencja obejmuje znacznie rozbudowany program. Przewidujemy 8 sesji plenarnych, w trakcie których wystąpi ponad 30 wybitnych ekspertów z Polski i zagranicy, oraz trzy wydarzenia społecznościowe, a w tym galę wręczenia nagród LUMEN 2016 w zmienionej i odświeżonej formule.
Konferencja będzie miała wyraźnie praktyczny charakter. Dyskutowane zagadnienia będą dotyczyć takich obszarów jak umiędzynarodowienie polskiego szkolnictwa wyższego, a w tym wymiana doświadczeń polskich naukowców z pracy w zagranicznych uczelniach; sprawozdawczość i generowane w tym obszarze problemy w kontekście niestabilnego ustawodawstwa; rekrutacja studentów i outreach; systemy informacyjne w polskim szkolnictwie wyższym czy też nowa ustawa prawo o szkolnictwie wyższym.
Ramowy program konferencji przedstawia się następująco:
PONIEDZIAŁEK 14 LISTOPADA 2016
12.00-13.00 Rejestracja, powitalna kawa
13.00-13.15 Otwarcie konferencji
13.15-18.30 Sesje plenarne
18.30-20.30 Networking event
WTOREK 15 LISTOPADA 2016
8.30-9.00 Powitalna kawa
9.00-18.00 Sesje plenarne
18.00-19.30 Networking event, koncert kwartetu smyczkowego
19-15 Welcome drink
19.30-20.00 Gala wręczenia nagród LUMEN 2015
Już teraz serdecznie zapraszamy!