ok_senior.png

Na początku września, zespół konsultantów PCG Polska, Dział Zdrowie i Pomoc społeczna, ukończył kolejny audyt w ramach ogólnopolskiego programu certyfikacji OK Senior w obszarze dóbr i usług stworzonych z myślą o seniorach.

ok_senior2

Przedmiotem realizowanego audytu była usługa Serwisant24H PLUS firmy TAURON. Czynności audytowe obejmowały m.in. analizę dokumentacji określającej procedury wewnętrzne, analizę komunikacji zewnętrznej, analizę danych dotyczących badań satysfakcji klientów, wywiady z kierownictwem oraz zbadanie działania usługi przez zrekrutowanych na potrzeby audytu seniorów (w wieku 65 lat i więcej). Seniorzy – tajemniczy klienci – testowali przystępność zgłoszenia awarii przez dedykowane Centrum Alarmowe, oceniając m.in. zrozumiałość i prostotę języka, podejście i kulturę rozmowy doradców czy sposób rozwiązania zgłaszanego problemu przez Serwisanta, który odwiedził ich mieszkania.

Firmie TAURON gratulujemy pozytywnej oceny w przeprowadzonym audycie i otrzymania certyfikatu OK Senior w obszarze „Senior konsumentem dóbr i usług”. Usługa Serwisant24H PLUS jest potrzebna, bezpieczna, zrozumiała i doceniana przez Seniorów.

Znak Jakości OK SENIOR przyznawany przez Krajowy Instytut Gospodarki Senioralnej to krajowy program certyfikacji personelu, dóbr i usług skierowanych do osób starszych – jedyna tego rodzaju inicjatywa w Polsce. Idea Certyfikatu wpisuje się w najważniejsze strategie polityki senioralnej i srebrnej gospodarki Polski oraz krajów Unii Europejskiej. Procesem certyfikacji oraz nadaniem Znaku Jakości OK SENIOR może pochwalić się podmiot, który świadczy właściwe usługi lub produkuje dobra przeznaczone dla Klienta – Seniora. Więcej informacji o programie OK Senior można znaleźć tutaj: www.oksenior.pl.

Więcej o audycie i przyznanym certyfikacie: http://seniorznaczyszacunek.pl/

Scroll to Top